پایگاه خبری تحلیلی ایلام زمین

این داستان: مهد کودک شورا

۲۴۲۴یادداشت/اکبر یعقوبی

روز گذشته در جلسه ای که توسط شورای شهر برگزار شد در نهایت با فشار رئیس شورا جلسه به سمت انتخاب سرپرست جدید رفت، مباحث به جایی که نباید می رود و یک نفر از اعضا به دیگری حمله ور می شود تا اینکه ساختمان شورای شهر برای لحظاتی شاهد بازی کودکانه این مردهای فوق سنگین شده و شورای شهر ما به مهد کودک تبدیل میشود !

این بازی گرگم به هوا راه به جایی نمیبرد و در نهایت یکی از تیم ها با انتخاب ناموفق و غیر قانونی (به اذعان تیم رو به رو) گزینه ای را با اعمال زور بازو برای سرپرستی شهرداری انتخاب میکند !

این روال پرحاشیه در سایه پر شائبه تر انتخاب شهرداری بود که بیش از یکماه گذشته توسط یکی از همین دو تیم انتخاب شد و عدم پاسخ استعلامات وی تاکنون اوضاع شهرداری را نابسامان تر کرده و سوال پیش می آید که آیا ایلام صاحب شهردار میشود یا خیر ؟( شاید بهتر است بگوییم شهردار، صاحب ایلام ما میشود یا خیر ! )

دو قطبی شورا را می توان به اعضای قانونی و غیر قانونی تقسیم کرد چرا که هستند کسانی که در جلسات دم از بی قانونی میزنند و صراحتا میگویند #من_قانون_سرم_نمیشود !

درست هم میگویند، منافع برایشان مهمتر است نه قانون …

بنظر می رسد با این اوصاف حضور نماینده دادستانی و اصحاب رسانه در جلسات مهدکودک شورا محرز باشد تا کمتر هر هفته شاهد دست گل های این عزیزان باشیم.

در بازی های کودکانه اگر تندی صورت میگیرد امیدوار میتوان بود که چند ساعت بعد دوباره صلح و دوستی برقرار شود؛ اما در دنیای کودکانه بزرگترها بعضا این قانون حاکم نیست و بیشتر باید از دوستی پس از توافق برای منافع، به دور از در نظر گرفتن منافع اطرافیان ترسید …

انتهای پیام