پایگاه خبری تحلیلی ایلام زمین

حمله به خیمه ها و آتش زدن چادرها …

شمر در روز عاشورا تصميم گرفت خيمه ابي عبدالله كه زنان حرم و کودکان در آن بودند به آتش بکشد، شمر فرياد میزد: آتش بياوريد تا خيمه ها را بسوزانيم.زنان حرم كه صداي شمر را شنيدند ترسان و لرزان از خيمه ها بيرون ريختند و صداي گريه و شيون دختران رسول خدا بلند شد، صحنه آن چنان دلخراش بود كه هر كس آن را مي ديد از غصه ذوب مي شد.امام حسين (ع) صدا زد: انت تحرق بيتي علي اهلي؟ احرقك الله بالنار. «مي خواهي خانه ام را بر سر زنان و اهل بيتم آتش بزني خدا تو را به آتش جهنم بسوزاند». و آنقدر شمر را از این کار زشت منع کردند تا بالاخره شمر بر خلاف ميل باطنيش از این کار منصرف شد.

 

براستی که “کل یوم‌ عاشورا کل ارض کربلا ” کل روزها عاشوراست و کل زمین ها کربلاست. امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از حادثه عاشورا ، شمرها بیدار شده اند اما شمر امروز انگار خیلی بی رحم تر و ناجوان مردتر از شمر بن ذی جوشن است. اگر شمربن جوشن بر بیمار رحم کرد این شمر بر بیمار و محل بیماران نیز رحم نمیکند. اگر شمر از به آتش کشیدن خیمه امام حسین(ع) منصرف شد شمر امروز از انجام این کار هم ابایی ندارد. رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و شمر نوظهور عصر حاضر ،که تا به امروز ثابت کرده است که کوچک ، بزرگ ، زن ، مرد، خبرنگار ،پزشک و … برایش تفاوتی نمیکند و با جنایتی هایی مانند بمباران بیمارستان، تعرض به زنان، نسل کشی، کودک کشی، خبرنگار کشی روی تمام جنایتکاران و ظالمان تاریخ را، رو سفید کرده است.

امروز دست به جنایت تازه ی زد و با بمب و آتش، چادرها و خیمه های خبرنگاران و آورگان در محوطه بیمارستان “شهداءالاقصی” را هدف قرار داد تا یکبار دیگر جهان به نظاره بنشیند و بببند که شمرها هنوز زنده اند با ظاهری فریبنده تر با تجهیزاتی بیشتر ، شمرهایی که خیمه ها و پناهگاه یاران و همراهان امام‌حسین(ع) را به آتش و خون میکشند. سوغات مرگ را برای کودکان به ارمغان میاورند و به زنان تعرض میکنند.

به گزارش ایلام زمین، در این حادثه غم انگیز چهار تن شهید و ۱۷ نفر نیز زخمی شدند .

#راویان_قدس

انتهای پیام/طالب قلیجی