پایگاه خبری تحلیلی ایلام زمین

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

✍متن بیانیه به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا می‌رسد که مردم مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم کودک کش صهیونیستی، با بیش از صد هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

تدوام ظلم و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، مدارس، بیمارستان ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد این رژیم غاصب به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست.

بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزها در مقطع کنونی، به دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آنها برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قدس به ویژه شهیدان والامقام عملیات تروریستی صهیونیست جنایتکار در سفارت ایران در سوریه از امت همیشه بیدار و حماسه ساز استان دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از آرمان‌های قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام نموده و انزجار خود از رژيم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی را فریاد زنند.

وعده ما :
جمعه ١٧ فروردین ١۴٠٣ مسیرهای تعیین شده در سطح استان