پایگاه خبری تحلیلی ایلام زمین

دعوت سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق و شهادت سردار زاهدی و یارانش، همکاران و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

 

در  متن پیام دکتر محمد محمدی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، که با تدبیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)تبدیل به فرصت اندیشمندانه‌ای شد برای همدلی مستحکم‌تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی، طنین افکن شود. روزی که استکبار، در هم می شکند و آوای مظلوم کودک فلسطینی، دنیا را پر می کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد.

 

امسال‌ جهانیان و به خصوص ملت مسلمان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.

 

بر همین اساس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در شرکت آب وفاضلاب استان ایلام در ماه مبارک رمضان، از کارکنان آگاه و موقعیت شناس آبفا و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام دعوت می کنم تا با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و دلبستگی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

 

محمد محمدی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام