پایگاه خبری تحلیلی ایلام زمین

اجرا طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات و سازمان ها

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا شرکت گاز استان ایلام از ابلاغ دستورالعمل پایش مصرف گاز ادارات، سازمان ها، مساجد،حسینیه ها و مدارس در سطح استان توسط ستاد حوزه بسیج شرکت ملی گاز خبر داد و گفت: با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف و در راستای بهینه کردن مصرف ادارات استان از اول آذرماه تا پایان فصل سرد طرح پایش مصرف گاز هر ساله توسط بازرسان و اعضای پایگاه مقاومت این شرکت انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری ایلام زمین؛ “محمد مالمیر” در نشست اعضای ستاد پایش گاز که با حضور نماینده شرکت ملی گاز برگزار شد، به هدف ستاد مصارف کنترل و نظارت اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح به منظور هماهنگی و همکاری در جهت آموزش و اجرای مطلوب کنترل و نظارت در مصرف گاز در فصل سرد سال انجام می شود.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه جویی مشترکان خانگی و اداری در مصرف گاز، اظهار داشت: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می دهد.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کربلا شرکت گاز استان با بیان اینکه اکیپ های کنترل نظارت موظف هستند راه حل مناسب و عملی برای ترویج الگوی مصرف، پیشگیری و جلوگیری از الگوهای نامتعارف را در قالب طرح های مدون تهیه و پس از تصویب اجرا کند، تصریح کرد: اکیپ های پایش مصرف گاز موظف اند پس از اتمام حجت، مشترکین خاطی در صورت تکرار تخلف از طریق مجرای قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند و نسبت به قطع اشتراک اقدام نمایند.

مالمیر با اشاره به اینکه گشت پایش مصرف گاز ادارات با محوریت بسیج پایگاه مقاومت این شرکت انجام می شود،گفت: برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب و اثر گذار در جهت آگاه سازی آحاد مختلف مردم برای کاهش و مدیریت مصرف گاز بخصوص در ایام پیک مصرف فصل سرما از ظرفیت بالای بسیج استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست نقاط قوت و قابل بهبود پایش مصرف گاز در سال گذشته بحث و تبادل نظر قرار گرفت، افزود: در طول سال گذشته اکیپ های پایش این شرکت در زمینه های مختلف نقش خود را بخوبی در راستای بهینه سازی و رعایت الگوی مصرف انجام داده اند که خروجی آن باعث شد گاز مشترکین در اقصی نقاط استان قطع نشود.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کربلا شرکت گاز استان در خصوص پایداری جریان گاز در این فصل از سال تاکید کرد و گفت: با بسترسازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی، روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امیدواریم امسال و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطعی گازی در فصل سرد سال نداشته باشیم.

مالمیر افزود: انتظار می رود که مشترکان گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ۱۸ سانتیگراد، شرکت گاز استان ایلام را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

انتهای پیام/طالب قلیجی